För att du skall bli nöjd med din städning har vi en uttalad kundnöjdhetsgaranti, där vi åtgärdar eventuella reklamationer kostnadsfritt. Det är också viktigt att du känner dig trygg med
oss som leverantör av städning. Vi har därför en tydlig policy
när det gäller sekretess och integritet.
Garantin begränsas till sådant som angivits här intill, och som utförts av Värmdö Hemstäd. Nedan följer några exempel
på sådant som ej omfattas:
Färgskillnader som kan uppkomma efter rengjorda ytor,
och där sådana beror på t.ex rökning, sot / färgpigment
som färgat in sig på målade/plastade ytor.
Fönsterputs som ej går att utföra till fullo pga fönster som
ej går att öppna på grund av de är igenmålade, har svällt,
eller är blockerade av inventarier så att de ej går att öppna.
I vårt systematiska kvalitetsarbete ingår ett strukturerat arbete för att säkerställa sekretess och integritet. Det innebär bland annat att all personal hos oss genomgått bakgrundskontroll såsom referenstagning och kontroll av belastningsregister. Inga uppgifter om våra kunder, av vilket slag uppgiften kan än kan vara, får röjas för utomstående. Kunduppdrag får bara diskuteras med annan kollega om det är nödvändigt för att fullfölja uppgiften. I övrigt skall inga samtal om kunder förekomma. Samtlig personal har delgivits vår policy, och förbundit sig att följa densamma.